Friday, September 08, 2006

Noge me bolijo, cevlji me zulijo, ampak se vedno vztrajam s sprehajanjem:) Trenutno sem spet v Applovi trgovini, ker je to mesto, kjer je internet skupaj z racunalnikom zastonj. Skupaj z racunalnikom zato, ker je dostop do interneta zastonj brezzicno preko celega Manhattana, ampak moras imet notebook ali pa kaksno drugo napravico, da lahko dostopas do njega.
Vceraj se je zgodila najbolj cudna stvar odkar sem tukaj. Ze iz Slovenije se poznava z eno punco, ki mi je ful fascinantna v smislu da zivi zivljenje, ki bi bilo zame sanjsko. To seveda vkljucuje stalno prebivalisce v New Yorku in veliko potovanj po svetu. Vceraj, ko sem pisal blog in sem zapustil tale prostor, sem jo poklical in vprasal kje je in medtem ko sva govorila po telefonu je prekinila in se dve sekundi zatem pojavila pred mano:) A ni to hudo nakljucje? Dobila se je z enim frendom (ki je mimogrede jaki mojster na violini in bo nastopal v Zagrebu cez en teden) in me povabila zraven, sli smo v Starbucks, kjer prej se nikoli nisem bil, pil pa sem en tak zelo zanimiv in sicer dober napitek, ki bi naj bil "ice breweed coffe", prakticno je pa bila stvar podobna Coca-Coli brez co2. Slis se grozn, ampak je ful pasalo:) Pol smo sli se malo v Central Park in se menli na klopci, res je blo fajn, ker sem mal bl okusu newyorsko zivljenje, ker predvidevam, da ni ravno obicajen dan ljudi tukaj da se sprehajajo po ulicah in goltajo z ocmi vse kar vidijo pred seboj, dokler jih zuljave noge ne izdajo.
Potem je prisla na vrsto vecerja. Sem se je veselil ze preden sem sploh prisel sem, zmenjena sva bila z Matthevom, enim pobom tuki, ki dela za neko internetno firmo, zivi na Manhattanu v SoHo-u in nasploh mu ne gre slabo. Po vecerji pa se en super del dneva - party:) Pred restavracijo je stal en clovk, ki je pozdravlju ljudi, jim delil mize in ustavljal taxije za stranke, ki so zapuscale lokal, sla sva v taxi (ful sm se lepo vaznga pocutu:) in se odpeljala v en klub v Meat Packing District, ki se mu je reklo Secret, ampak se ni ful dogajal in sva cez kake pol ure sla v enga, ki se mu rece G. Tam je blo pa ful folka, ni bil nevem kolk velik, mogoce neki takega kot global v lj, ampak se je pa dogajal, folk je ful plesu in res je blo fajn no. Mal me je skrbel kok varnega se bom pocutu na podzemni na poti do mojga hostla, ampak je blo vse ok, ura je bla okrog 3h zjutraj in vagoni so bli skor polni. Dokaz zame, da je NY dejansko mesto, ki nikoli ne spi.
Preden sem sel spat, sem se vsedel na eno klopco (se vam zihr zdi, da se sam po klopcah prelezavam, sam ni res!:) pred hostlom in k men je prsu en brezdomc ki se je zacel pogovarjat z mano, pa nc nevarn se mi ni zdel al pa kej, tk da sva debatirala o vseh sortah stvari od boga do prostozidarjev, muzike do new yorka .... Kako uro sva sedela tm, pol pa sm reku da grem spat in me je zacel fehtat za kes, js sm pa itak ena revna mis tuki in mu nism hotu nc dat in pol sm dobu filing, da je to sam ena taka njegova strategija, da se s pogovorom poveze s folkom in jih pol fehta pa se mi je mal zagravzu, ampak kaj pol, takoj sm zaspal ko sm prsu v postlo in to je blo to.
Se ena stvar, ki se je spremenila - moj bioritem. Vceraj sem se zbudil ob !!7h!! zjutraj, cist nepojmljivo za vse tiste, ki me poznate, ampak po nasem cajtu je bla takrat ura ena popoldne, to je pa ze bl men podobn:) No zdej sm privajen in sem se dans ze zbudil ob eni taki super uri ob pol enajstih. Pol sem sel jest v en diner bliz hostla na upper west sideu, jajce v lepinji, mal cudn za nas, sam je dobr. Pol pa sem se odpravu na podzemno in prestopu na linijo B, ker sem po zemljevidu ugotovil, da se pelje iz Manhattana v Brooklyn po Manhattan Bridgeu in natuhtal da mora bit iz mosta ful lep pogled na Downown in je res bil.
Izstopil sem na prvi postaji v Brooklynu in se sprehodil cez Fuller street, to je ena taka ulica, kjer so povsod same trgovine in tud na ulici se povsod neki prodaja in kupuje. Prav Fuller Mall imenujejo ta del te ulice in je mogoce se najbl podobn BTC-ju, ceprov v bistvu ne, ker so to stare hise s povprecno recimo desetimi nadstropji, ki majo spodi trgovine, ampak res cist vsaka hisa ma neke sorte ponudbo v pritlicju in je kr zanimiv, pa se pocen je, to je mal bl revn predel. Pa vceri sem pisu, da na Manhattanu nisem videl ljudi ki bi bili tolk debeli, da jih pri nas ne bi mogu videt - no za Brooklyn tega ne morm rect. Mim te ulice sem pol sel mimo Downtown Brooklyn-a proti Brooklyn Bridge-u in pol pes cez nazaj na Manhattan. Fantasticnen razgled, recimo ce gredas nazaj proti Brooklynu si cist impresioniran nad tem kok je vse velko, pa tud v Br. so jaki neboticniki, pol se pa obrnes okol, pa mas Downtown Manhattan pred sabo, se pa itak lahk se sam uscipnes, da vidis ce je res. Se enkrat povem kok me noge bolijo, ker me res, zato sem takoj ko sm prsu cez most (ki je sicer dolg kr vec kot kilometer z vsem skupi) poiskal podzemno in se peljal sem, kjer sem zdaj z namenom, da si poiscem nov hostel, ker tega mam rezerviranega samo se za jutr, pol pa pride mitja in bova mogla met dve postli. Vse je ze polno, razn enga sm najdu v Chelsea in je super lokacija in vse, sam cena je 30$, kar je kr velik, sploh ce povem, da sm za tega kjer sem zdej placal 20$ na noc, obstajajo pa tud taki za 14$ al pa se kej manj, sam to pa sam v Harlemu recimo, kjer se pa res clovk ne pocut varno. Bom vidu no, zdej bom rezerviral tega v Chelsea za ene par dni verjetn, al pa sam en dan oz. noc, pol pa iscem naprej kej cenejsga. Po 15tem pa itak zvima pr enih frendih, tk da bo zastonj:)
Zdaj moram it do hostla, da ga rezerviram, zato se opravicujem vsem tistim, ki ste mi prijazno odgovorili na mail, ker vam ne bom imel casa zdaj odpisat, ampak bom takoj ko bo sansa. Sicer pa je danes pricakovan nek terribly fancy party, ker me je Bianca (ta punca ko sva se vceri srecala tuki zunaj na ulici) povabla da grem zravn nje na zabavo v Midtownu v nekem neboticniku v 40tem nadstropju, klubu se pa zlo izvirno rece 40th floor. Praznuje pa drugac ta violinist svoj 25ti rojstni dan, ampak ni njegov ekskluziven party. Komi cakam in preprican sem, da je pred mano nora noc:)
Zdaj pa novim dogodivscinam naproti:) Spet se javim kaj jutri, ce bo vse po sreci, ce ne pa uzivajte*

No comments: