Saturday, September 09, 2006

Se vedno sem v velikem jabolku, ampak od zdaj dalje ne vec sam. Mitju je uspelo priletet do sem, cakal sem ga na letaliscu, ampak na napacnem terminalu. 9 jih je na JFK-ju, jaz sem cakal na sedmem, kamor sem tudi sam priletel, on pa me je klical da je na cetrtem in da je zlo lepo od mene, da sem ga pricakal:) No kmalu zatem sva se le nasla in skupaj zajahala vlak do mesta. Peljal sem ga po isti poti, kot sem sel sam, ko sem prvic prispel v mesto, to je od krizisca med 53to ulico in 5. avenijo, kjer se pride iz podzemne pa do Times Square-a pes. Ker sem trenutno v hostlu na racunalniku, ki stare 1$ na deset minut naj bo to zaenkrat vse za danes, tale post bom pa pozneje sicer se dopolnil, ko najdem kako brezplacno tocko za wireless dostop.
Samo se to: Tale hostl je blazno kul, kot receno sem bil prej sam v enem v Uptownu, zdaj pa sva v East Village in je ful domace in folk se spoznava med sabo, cvekamo in igramo sah in karte ipd, zlo skulirano v glavnem, sam se mi zdi mal, da zamujam, ker sem pac tukaj in pocnem stvari, ki bi jih lahko tudi doma. Ampak moje noge si res morajo spocit in zulji se vsaj malo pozdravit, jutri pa je nov dan in to bom lahko rekel se vsak dan naslednjihj 14 dni. Juhu:)

No comments: